Уважаеми медии,


Разпитът на преките свидетели на започналото дело за катастрофата от 14.04.2019 г. на разклона за село Загорско по главен път Кърджали - Маказа категорично разби основната обвинителна теза на прокурорите, че управляваният от мен автомобил не е спрял на знак стоп, преди да се включи на основния път. Припомням, че тогава бях ударен челно от БМВ на Юсеин Тефик, който с огромна скорост и в нарушение на закона се включи в моята лента, на която вече се бях престроил. За никакво отнемане на предимство от моя страна не може да става въпрос, защото бях ударен в своята си лента, която се явява насрещна за Юсеин Тефик и в която той няма право да пристъпи. И тримата свидетели (Коруйков и баща и син Христозови) заявиха еднозначно, че са възприели за първи път моя автомобил не на знака стоп, а на по-късен етап, когато той вече е стъпил с предницата  си на основния път. Припомням само, че знакът (трябва да питаме АПИ защо) е разположен на цели 5.5 метра преди линията на основния път. Другите двама преки свидетели, които са се движели в кола зад мен, категорично потвърдиха, че съм спрял на знака, преди да предприема маневрата.


На втория ден от съдебното заседание с абсолютно неоспорим сравнителен снимков материал, приложен към самото дело, опровергахме лъжливите показания на изп. д-р на АПИ Кърджали, че в деня на произшествието е имало начертана стоп-линия. Тази линия е начертана на 16.04., т.е. на третия ден след ПТП.


Прокурорите по делото са притеснени, защото вече знаят, че на следващо заседание ще разкрием и другата им измама с изсечените храсти, които ограничаваха видимостта в деня на ПТП. Разполагаме с огромен брой снимков материал. Ето защо в задкулисен престъпен сговор със лъжесвидетеля си Гавазов - директора на АПИ, готвят ново престъпно манипулиране на терена на местопроизшествието. С претекст, че някой бил депонирал инертни материали, са решили да променят релефа на местопроизшествието и по-специално да премахнат скалния нос, за да увеличат видимостта ми по посока Кърджали. Припомням също, че прокурорите са разпоредили видимостта ми да се мери от линията на основния път Кърджали-Маказа, а не от знака стоп, където спрях, както ме задължава законът и откъдето тя е чувствително по- малка. Ние поискахме спешен съдебно-следствен експеримент за измерване на видимостта ми от знака стоп, преди да се извърши манипулирането на терена. Искането ни не бе отхвърлено, но не бе уважено с мотив, че не сега е бил моментът. Този въпрос щял да се разгледа след разпита на експертите. Тогава обаче ще е късно, особено ако багерите на Гавазов вече са си “свършили” работата.
Ето защо ви каня утре 20.05.2021 година  от 11.00 часа на кръстовището на с. Загорско за провеждане на наш “следствен” експеримент. Ще имате възможност да заснемете терена преди намесата на прокурорските багери като база за сравнение. Ще имате възможност да видите всички (все още недоизгнили) храсти, изсечени два дена след ПТП и два дена преди пристигането на експертите. Ще ви представя и други скандални разкрития за действията на това ОПГ (Организирана Прокурорска Група), в която са включени и длъжностни лица, а също така ще ви информирам за насрещните си действия.


Ще илюстрирам казаното дотук с няколко снимки:

Тези снимки са стоп-кадри от репортажи на Nova TV и BTV съответно от 14.04.2019 г.(деня на катастрофата) и 15.04.2019 г. Колата ми спира вдясно от острова на линията на знак стоп. Стоп-линия няма. И все пак, обявявам награда за всеки прокурор, който е в състояния да покаже стоп -линия пред знака стоп.

Ето я прокурорската измама! На тези снимки вече има стоп-линия. Само, че те са напрaвени на 16.04 и 18.04.2019 година. Т.е. стоп-линията е начертана 2 дена след катастрофата.

Тези две снимки показват състоянието на храстите. На първата от деня на катастрофата се виждат множество високи храсти, които закриват огромна част от триъгълния знак в далечината. На втората снимка, направена на 16.04.2019 г., всички храсти вече са изсечени и се вижда основата на триъгълния знак. Т.е. и тази прокурорска измама е направена два дена след катастрофата с една и съща цел – да ми припишат значително по-голяма видимост, отколкото реално имах.
Без тези измами прокурорите нямаше да могат да изпълнят политическата поръчка на всяка цена да ми повдигнат обвинение.

Тези две снимки показват, че моят автомобил е абсолютно непокътнат от лявата страна (първата снимка).  Ако бях отнел предимство при завиване наляво, би следвало да съм ударен от лявата страна на автомобила. Аз обаче съм ударен челно и отдясно както се вижда от последната снимка.

Забележка:
Всички приложени снимки са официални доказателствени средства от кориците на делото.
Лютви Местан

Моля, въведете следния код, за да изпратите Вашият коментар
Генерирай нов код